Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2018"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2018


(2018-12-20 16:37)
Vi har fortfarande fokus på Utvecklingshelgen med Träning i fokus 26- 27 januari på Bosön! Varma hälsningar Irene.samuelsson@gymnastik.se Det handlar om motivation för föreningar med barn/ungdom/parkour och gruppträning! Hör av dig!
 
(2018-12-20 09:43)
Föreningar med Gruppträning och Gymmix, det finns affischer kvar både i pappersform och digitalt. Hör av er till undertecknad om ni behöver: irene.samuelsson@gymnastik.se
 
(2018-12-18 08:42)
Häng med dina Gymmixkompisar till Rhodos den 26 maj - 2 juni 2019!
 
(2018-11-20 15:50)
Bra priser i butiken just nu på Gymmix-produkter! Passa på.. Nessesär - NU 65 kr Reflex - Nu 18 Kr Gymmix Handduk Nu 40 kr
 
(2018-10-31 16:35)
Välkommen till en träff som kommer bestå av föreläsningar, workshops och praktiska prova på pass.
 
(2018-10-09 11:17)
 
(2018-10-03 10:03)
Cykelsadelskydd kan väl vara på sin plats nu när det börjar bli höst! Besök gärna vår butik - där du hittar våra cykelsadelskydd!
 
(2018-09-21 09:59)
Gymmix Karlskrona startade 3 nya seniorgrupper strax utanför Karlskrona i helt nya lokaler, på dagtid, 2 gympagrupper och en yogagrupp! Vad hände?
 
(2018-08-31 13:23)
Hultsfred har 70 årsjubileum i föreningen! Det firar de så här!
 
(2018-08-31 08:40)
Vi har gruppträningsaffischer, gymmixaffischer och bilder för gruppträning, ifall ni som förening behöver det! Hör av er till undertecknad. irene.samuelsson@gymnastik.se
 
(2018-08-27 15:43)
Gymnastikregion Norr, hälsar att det blir konvent/inspirationsdagar inom gruppträning i höst!
 
(2018-08-21 13:56)
Boka in den 29 och 30 oktober för Sveriges största fortbildningskonvent på Gymnastik och Idrottshögskolan i Stockholm. http://www.gih.se/SAMVERKAN/Idrotts--och-halsokonventet/
 
(2018-08-15 15:27)
Gymnastikförbundet Väst bjuder in alla sina föreningar i regionen till den gemensamma gympadagen Rörelse hela livet i Väst! - Lördag den 1 september 2018
 
(2018-08-09 12:41)
Ännu mer konvent och ledardagar - Rörelse hela livet - 25 augusti på Lingvallen! Bifogar en länk så ni kan gå vidare i den
 
(2018-08-09 11:32)
Den 19 augusti är det dags för en Seniorledardag i Gymnastikregion SYD, på Lingvallen. Bifogar länk så ni kan läsa och göra en anmälan. Välkomna!
 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Svenska Gymnastikförbundet
Box 110 16
100 61 Stockholm

Besöksadress:
Skansbrogatan 7
118 60 Stockholm

Kontakt:
Tel: 086996000
E-post: info@gymnastik.se

Se all info

GYMNASTIKSHOPPEN

Webbshop

PARTNERS

 Pensum logotyp Vera Sport logotyp Catea logotyp Svedea logotypunisport logo Svenska Spel Craft NeH Folkspel logotyp Scandic

FOLKHÖGSKOLAN LILLSVED

Scandic