Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2019


(2019-05-17 11:18)
Ett fullspäckat Rörelse hela livet konvent i Skåne, på Lingvallen! Läs mer i bifogad information
 
(2019-05-28 10:50)
AeroGym- Rörelse hela livet konvent i Katrineholm 24 augusti. Intresserad - det finns mer information här.
 
(2019-06-24 13:31)
Ett flertal Gruppträningsföreningar/Gymmixföreningar inom Region Öst, hjälps åt med Träningsresan varje år. I år gick resan till Rhodos. Träningsresan styrs helt och hållet av föreningarna själva.
 
(2019-06-12 15:25)
 
(2019-06-05 15:29)
 
(2019-05-02 13:12)
En ny idrottshall till Gymmix Ransta, vi var där på besök när det var invigning.
 
(2019-04-22 15:38)
 
(2019-04-15 15:35)
 
(2019-03-19 12:57)
 
(2019-03-15 10:47)
En praktisk handbok utifrån FYSS! En bra och informativ bok från SISU idrottsböcker. Människan är byggd för rörelse. Fysisk aktivitet påverkar kroppen på flera olika sätt och gör att vi mår bra och håller oss friska.
 
(2019-02-11 15:42)
Hej föreningar! Ni som har ett Gruppträningsutbud / Gymmix gruppträning och som behöver färdiga affischer, kan vi nu meddela att dom finns digitalt och är skrivbara! irene.samuelsson@gymnastik.se
 
(2019-02-11 15:35)
Spännande att se topp 10 från USA, hur det tränar och vad som kommer överst på listan. Vågar vi påstå att vi ligger helt rätt i tid även i Sverige? Vad tycker ni föreningar? Irene.samuelsson@gymnastik.se
 
(2019-02-07 15:17)
Några tips på datum där ni hittar våra Rörelsekonvent över hela landet! Hoppas en eller flera datum passar just dig. Tag gärna direktkontakt med våra regioner som ordnar konventen. Annars välkomna att mejla irene.samuelsson@gymnastik.se
 
(2019-01-31 13:05)
 
(2019-01-10 14:30)
Här bjuder vi på lite olika pausgympor, med bland annat Blossom, Maria och Ulrika. Du kan variera dig lite varje dag! Det är jätteviktigt att ta en paus en stund och röra på kroppen, så du blir piggare och kan jobba vidare resten av dagen.
 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Svenska Gymnastikförbundet
Box 110 16
100 61 Stockholm

Besöksadress:
Skansbrogatan 7
118 60 Stockholm

Kontakt:
Tel: 086996000
E-post: info@gymnastik.se

Se all info

GYMNASTIKSHOPPEN

Webbshop

PARTNERS

 Pensum logotyp Vera Sport logotyp Catea logotyp Svedea logotypunisport logo Svenska Spel Craft NeH Folkspel logotyp Scandic

FOLKHÖGSKOLAN LILLSVED

Scandic