Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2019


(2019-12-20 13:18)
Kansliet håller julstängt 21/12-6/1.
 
(2019-12-20 11:25)
GF Norrs årsmöte 2020 genomförs på Idrottens Hus i Umeå, söndagen den 22 mars. För första gången kommer det också finnas möjlighet att delta på årsmötet via videolänk.
 
(2019-12-18 10:59)
Nu kan din förening söka projektstöd! Syftet med projektstödet är att skapa förutsättningar för idrottsföreningar att utveckla sin barn- och ungdomsidrott i enlighet med idrottens gemensamma mål, Strategi 2025, och Svensk Gymnastik Vill.
 
(2019-12-18 09:19)
Snart är ännu ett gymnastik-år till ända och det har återigen blivit dags att utse årets ledare och årets förening i regionen. Skicka in era nomineringar!
 
(2019-12-01 11:43)
Hoppa, dansa eller stå på händer - hej och välkommen till vår GYMPAJULKALENDER! 24 luckor fram till jul, häng gärna med – det blir kul!
 
(2019-11-29 12:28)
Nu är det dags att anmäla sig till vårens kurser!
 
(2019-11-21 11:49)
Torsdagen den 14 november arrangerade Gymnastikförbundet Norr en ny aktivitet som vi valt att kalla "Gymnastikens dag". Aktiviteten genomfördes på fem orter i regionen; i Vittangi, Gällivare, Luleå, Vännäs och Umeå.
 
(2019-11-08 13:33)
Under december 2019 kommer Gymnastikförbundet Norr ge ut en digital julkalender. Och det är här som DU och DIN grupp kommer in. Vi vill fylla den med gymnastik från hela vår region!
 
(2019-10-25 12:58)
Helgen den 5-6 oktober samlades 250 gymnastikentusiaster från hela landet för att delta på Gymnastikforum som arrangerades på Scandic Infra City i Upplands Väsby. Närmare 40 personer på plats representerade region Norr.
 
(2019-10-02 08:43)
Oktober är här och hösten likaså. Längst upp i norr har till och med den första snön hunnit falla. Här kommer en hösthälsning från vår regionordförande Hanna Björk som närmast ser fram emot helgens Gymnastikforum med rekordmånga deltagare från Norr.
 
(2019-09-30 11:06)
Torsdagen den 14 november vill vi med hjälp av föreningar och gymnastikledare i norr genomföra en koordinerad fritidsaktivitet på ett antal orter och skolor i regionen. Vi kallar det för Gymnastikens dag!
 
(2019-09-19 08:41)
Gymnastikförbundet Norr och Parasport Norrbotten välkomnar barn och ungdomar med funktionsnedsättningar, föräldrar och ledare att prova på Alla kan gympa!
 
(2019-09-18 15:12)
Är du en av många barnledare som behöver fylla på med lite nya idéer till dina träningar? Nu har anmälan öppnat till höstens tre inspirationsutbildningar för barnledare!
 
(2019-09-17 14:45)
Vi söker en Idrottskonsulent för ett föräldravikariat på Gymnastikförbundet Norr. Befattningen är heltid med placering på Idrottens Hus i Umeå. Tillträde beräknas i december eller enligt överenskommelse. Ansökan senast 31 oktober 2019.
 
(2019-09-03 14:31)
Lördagen den 19 oktober arrangerar vi en inspirationsdag för seniorledare i Luleå. Nu är anmälan öppen!
 

Postadress:
Gymnastikförbundet Norr
Box 3005
903 02 Umeå

Besöksadress:
Kungsgatan 89
903 30 Umeå

Kontakt:
Tel: 0706209260
E-post: norr@gymnastik.se

Se all info

GYMNASTIKSHOPPEN

Webbshop

PARTNERS

 Pensum logotyp Vera Sport logotyp Svedea logotypunisport logo Svenska Spel Craft NeH Folkspel logotyp Scandic

FOLKHÖGSKOLAN LILLSVED

Lillsved