Årsmöte 2018

Vi hälsar dig varmt välkommen till regionens kommande årsmöte som äger rum i Solna söndagen den 25 mars 2018.

Vi hoppas att så många som möjligt av våra föreningar har möjlighet att närvara, alternativt utse ett ombud för att påverka förbundets framtida verksamhet och riktning i region öst.

När?
Söndagen den 25 mars 2018. Starttid för årsmötet är 13:00, med avslut 16:00. Vi inleder med en macka och kaffe för den som vill vid 12:30.

Var?
Park Inn by Radisson på Hotellgatan 11, 171 25 Solna.

Hitta hit?
Kommunalt: Ta blå tunnelbanelinje 11 mot Akalla och gå av vid Solna Centrum. Ta utgången mot Solna Centrum. Gå ut till vänster när ni kommer upp från tunnelbanan och ta vänster in genom snurrdörrarna in i Solna Centrum. Hotellet ligger i slutet av Hotellgatan (gågatan). Med bil: E4, E18 & E20, följ skyltar mot Solna Centrum. Parkering finns på p-däck runt Solna Centrum.

Hur anmäler jag mig?
Ni anmäler er via följande länk till årsmötet:  https://response.questback.com/gymnastikfrbundetst/azyoackojl

Vi ber er gå in och anmäla er så snart ni kan, så att vi kan stämma av matbeställningar och platstillgång i god tid innan årsmötet. Senast den 21 mars.

Ladda ner årsmöteshandlingar här:

- Inbjudan årsmöte 2018

GYMNASTIKSHOPPEN

Webbshop

PARTNERS

Pensum logotyp Vera Sport logotyp Catea logotyp Svedea logotypunisport logo Svenska Spel Craft NeH Folkspel logotyp Scandic

FOLKHÖGSKOLAN LILLSVED

Lillsved